Stichting Aimable

Het algemeen rekeningnummer voor donaties.

IBAN: NL 85 INGB 0009 3511 33
Ten name van: Stichting Aimable

Een kleine gift maakt al enorm verschil!

Als u (tweedehands) goederen wilt doneren dan kunt u contact met ons opnemen via het

Soso Lobi

Steun de stichting,
bestel het boek van Jeff Riedewald

Het zijn de momenten in het leven en de dingen die wij meemaken die bepalen hoe wij vaak in het leven staan. Jeff Riedewald heeft het geluk gehad dat hij door oma Aimable is opgevoed. Hierdoor werden normen en waarden met de paplepel ingegoten. Door deze opvoeding beseft hij dat helpen waar nodig het mooiste is wat hij kan doen. Aardse goederen zijn niet blijvend, maar een goede naam blijft voor eeuwig bestaan. Door de wijze levenslessen van zijn oma weet hij nu wat belangrijk is in dit leven en probeert hij met dit boek anderen een hart onder de riem te steken. Door respect te hebben voor anderen, zal je dit ook krijgen.

Over het boek Aimable

Aimable gaat over de obstakels en problemen die we dagelijks tegenkomen in het leven en leert ons hoe wij ermee om kunnen gaan. Iedereen krijgt in het leven problemen om deze te kunnen overwinnen. Vaak denken we dat het gras bij de buren veel groener is, maar vaak is dat niet zo. Het geheim van succes ligt in het doorzettingsvermogen. We zullen struikelen in het leven, maar de kunst is om steeds weer op te staan en blijven lopen richting ons doel. Dat is Succes! Hoe moeilijk en zwaar het soms ook lijkt, ‘Keep Walking’.

ANBI-status

Stichting Aimable is door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat wij over onze ontvangen schenkingen geen belasting hoeven te betalen. Ook als schenker kunt u profiteren van belastingvoordeel.

De Belastingdienst kan een ANBI-status geven aan instellingen die met minstens 90% van hun inzet bijdragen aan het algemeen nut.

Donateurs aan een ANBI mogen hun giften, onder bepaalde voorwaarden, aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Scroll naar boven