Doneren

Het algemeen rekeningnummer voor donaties.

IBAN: NL 85 INGB 0009 3511 33
Ten name van: Stichting Aimable

Een kleine gift maakt al enorm verschil!

Als u (tweedehands) goederen wilt doneren dan kunt u contact met ons opnemen via het

Volg onze geefactie op Geef.nl. Uw donatie helpt Stichting Aimable mensen te helpen. Met elke donatie helpt u ons de kwetsbaren van een voedselpakket te voorzien. Hoe werkt het?

1. Klik op onderstaande button
  2. Kies het bedrag wat u wilt doneren
  3. Kies wijze van betaling
  4. Kies uw vrijwillige bijdrage: + € 0,00
  5. Vul uw gegevens in of doneer anoniem
  6. Ga akkoord en klik op doneer

ANBI-status

Stichting Aimable is door de Belastingdienst aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat wij over onze ontvangen schenkingen geen belasting hoeven te betalen. Ook als schenker kunt u profiteren van belastingvoordeel.

De Belastingdienst kan een ANBI-status geven aan instellingen die met minstens 90% van hun inzet bijdragen aan het algemeen nut.

Donateurs aan een ANBI mogen hun giften, onder bepaalde voorwaarden, aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.